Del jeroglífic al Whatsapp

Per veure totes les fotos, pots accedir al nostre àlbum!!!

El passat dimecres 29 de gener els alumnes de 1r d’eso vam anar al Caixaforum, perquè en Carles ens ensenyés la seva presentació: del jeroglífic al whatsapp.

Ell ens va fer entendre que les persones sempre creuen que tot té un cert ordre i si no es compleix, s’imaginen que està malament.

També hi ha gent que té un instint que pot preveure coses. Per exemple: si veuen núvols grisos preveuen que plourà i s’emporten el paraigües.

Hem après moltes coses més. Per exemple que no sempre fa falta un cert ordre perquè es compleixin les coses i que si creus que una cosa és d’una manera, costa molt creure una altra persona que diu que no és així.

Ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé escoltant els contes de la caputxeta vermella i mirant videos de com s’organitza la gent.

Joan Pararols i Biel Martinoy (1r A)