Portes Obertes 2021-2022

Dimarts 9 de març CELEBRAREM LA JORNADA DE PORTES OBERTES de forma virtual. Podreu escollir entre dues convocatòries:

1a: 18.00h. –  2a: 19.30h.

Enllaç a la videoconferència de la primera convocatòria (18:00h): meet.google.com/pvj-dtrj-hnz

Enllaç a la videoconferència de la segona convocatòria (19:30h): meet.google.com/nbo-bpzt-vhu

Si voleu assistir-hi, us demanem que ompliu el següent FORMULARI.

Les videoconferències es faran a través de la plataforma Meet. El dia abans rebreu un correu electrònic amb l’enllaç; també el penjarem a la pàgina web el mateix dia 9.

Per conèixer les nostres instal·lacions podeu accedir a la següent VISITA VIRTUAL.

Us volem presentar el Lipdub que els nostres alumnes, en ocasió de la celebració d’aquesta Jornada de Portes Obertes, van voler gravar per tal de mostrar-vos el centre. Aquí el teniu: GAUDIU-LO!

Per a qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres per telèfon al 937 55 89 68 o al correu electrònic: a8074628@xtec.cat

També podeu consultar la web de l’Ajuntament del Prat amb tota la informació actualitzada sobre el procés de preinscripció per al curs 2021-2022, que aquest any és tota telemàtica: