Nova comunicació. Suspensió d’activitat escolar.

Benvolguts i benvolgudes,
Com ja va ser comunicat en el seu moment, el Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars. Aquesta mesura persegueix reduir el nombre de contactes a partir de la reducció de l’activitat, per la qual cosa es recomana quedar-se a casa i fer només aquelles activitats imprescindibles.

Pel que fa a la continuïtat lectiva, el Departament d’Educació ens ha fet arribar instruccions específiques de no dur a terme cap activitat a distància, a través de mitjans digitals, que suposi substitució de les classes presencials o avançament de la matèria, per tal de garantir l’equitat entre tots els alumnes del país. Per tant, els seus fills i filles, els alumnes, rebran a través dels mitjans que ens són habituals, classroom en aquest cas, tasques de reforç i consolidació de la matèria que hauran d’estar fetes un cop recomencem l’activitat habitual. Tanmateix, aquelles tasques que ja havien estat programades des de cada matèria i tenien la data de lliurament establerta, continuen vigents.
La direcció del centre i l’equip de professors continuem en contacte amb els Serveis Territorials del Baix Llobregat i la seva inspecció i al llarg del dia rebrem noves comunicacions. En aquest sentit sereu informats puntualment a través del correu i de l’ espai web de les novetats i instruccions que ens facin arribar.
Per últim només ens resta agrair-vos un cop més la col.laboració dels vostres fills i filles a la Jornada de Portes Obertes del centre d’ahir que va ser, com ja és habitual, excel.lent.
Continuem atents a l’evolució de la situació i estem en contacte.
Cordialment,
M. Rosa Sanahuja i Ballart

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *