REIMAGINA’T: Vídeos lliures de sexisme

Aquest 2n trimestre es va fer una proposta molt interessant des de la comissió d’igualtat del centre. Aquesta proposta està relacionada amb una iniciativa de l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació que impulsa la creació i la difusió de vídeos lliures d’estereotips sexistes realitzats per joves i dirigits al públic jove.

És per això que, durant aquests darrers mesos, un grup d’alumnes del centre ha estat fent trobades amb el professorat encarregat per poder portar a terme aquesta activitat, anomenada Reimagina`t.

El grup d’alumnes que ha participat ha estat format per alumnat de tots els nivells, des de 1r d’ESO fins a 4t.

A partir d’aquesta iniciativa s’ofereix la possibilitat a l’alumnat de participar en un concurs on s’haurà d’elaborar un vídeo lliure d’estereotips i discriminacions. A partir del 20 de març sabrem els i les guanyadors/es de les diferents categories.

Des del punt de vista dels joves, creiem que és una oportunitat molt bona per realitzar una creació audiovisual original i amb una mirada positiva cap a la diversitat de gènere i afectivo –sexual.

Si cliqueu als següents enllaços podreu veure els dos vídeos de les diferents categories: