Projecte d’intercanvi de cartes amb alumnes refugiats saharauís

L’Institut 9 col·labora amb el projecte del festival FURSA. Les i els alumnes participaran d’un intercanvi de cartes amb alumnes dels campaments de refugiats saharauís que aniran a lliurar aquest dissabte 23 de febrer al Mas Fonollar. Els nostres alumnes han conegut la realitat d’aquest poble a través de persones cooperadores que han viatjat i que segueixen col·laborant amb diferents projectes per donar a conèixer la situació dels refugiats del Sàhara Occidental.

Us deixem el cartell del festival FURSA que es celebra aquest cap de setmana al Mas Fonollar i l’enllaç per si voleu saber més informació.

FESTIVAL FURSA Santa Coloma de Gramenet