Projecte de doblatge al SIEI

L’alumnat de l’Institut 9, que forma part del SIEI, realitza diferents projectes. Entre ells es troba el Projecte de doblatge.

Partint inicialment de l’observació de l’alumnat, hem donat prioritat a treballar i potenciar les capacitats i habilitats de la comunicació, per tal, que en un futur tinguin habilitats comunicatives que els faciliti la socialització en el seu dia a dia.

El projecte de doblatge és una eina que ens permet treballar objectius com:

• Entrenar la lecto-escriptura
  • Treballar la comprensió lectora
  • Practicar la fluïdesa en la oralitat
  • Potenciar l’expressió emocional en l’expressió verbal com en la comunicació no verbal
  • Aprendre a interpretar i expressar els diàlegs els textos de de formes diferents

Durant aquest curs, hem realitzat diferents doblatges, us convidem a veure una mostra. Cliqueu al següent enllaç per veure el vídeo: Curt doblatge.