Festhivern 2019

• Ja el tenim aquí! Us compartim el vídeo dels meravellosos moments que vam viure, aquest desembre, tot l’Institut9 juntament amb familiars i els amics/gues que ens van acompanyar en aquesta celebració. Els alumnes van ser els grans protagonistes, cançons versionades per l’alumnat, balls, poemes, raps i l’obra de teatre “El sopar caòtic!”.
    Un cop més volem agrair l’esforç, la preparació i la implicació de tots i totes!
    Un altre projecte d’emprenedoria per treballar les festivitats des de l’aula. ENHORABONA!

Ah! profitem també per penjar la foto dels guanyadors de la panera!