DIA DE LA CIÈNCIA

Benvolgudes famílies,

Volem compartir amb totes vosaltres la fantàstica i espectacular jornada de la ciència que el passat dia 18 de novembre van tenir el plaer de gaudir tots i totes les nostres alumnes de l’Institut 9. Una jornada preparada amb tota l’estima, primerament pel departament de ciències i, seguidament, per la col·laboració de tot el professorat en la realització i el desenvolupament del mateix.

La cara de felicitat i alegria que mostren els i les alumnes, tant en les fotografies com en els vídeos gravats, reflecteix molt fidelment l’experiència i l’aprenentatge d’aquests/es. ¿Qui va dir que no es podia aprendre continguts a través del joc, la investigació i la resolució de problemes plantejats? Doncs a l’Institut 9 ho hem fet, i amb nota!

Us deixem l’enllaç directa a la carpeta de fotos i vídeos per tal que pugueu gaudir d’aquest dia.

Clica sobre la imatge