CLOENDA DEL CURS 20/21

El darrer dia de classes, el dia 22 de juny, vam gaudir d’una jornada plena d’activitats i moments molt entranyables per a tot el centre. Vam començar el dia fent una reflexió cada grup classe amb el seu tutor/a per valorar com ha estat aquest curs escolar. A més de valorar-lo amb les notes i la part més acadèmica, és essencial poder fer una cloenda sobre com hem estat a l’institut, què hem viscut i de quina manera hem anat superant, de mica en mica, cada petit repte que se’ns ha presentat, com per exemple el confinament d’alguns grups durant el curs.

Hem de felicitar a tot l’alumnat perquè han anat adaptant-se al dia a dia i a les situacions noves que hem anat passant durant aquest curs, sempre amb una bona predisposició i comprimís per l’educació i l’aprenentatge.

Com que alguns companys i companyes no estaran el pròxim curs, volíem fer un comiat per a ells i elles. Potser no ho sembla, però es fan llaços molt importants i intensos durant tot el curs amb els companys/es i vam donar un espai per compartir i comunicar aquestes noves emocions que es desperten en l’alumnat, part important pel nostre desenvolupament personal i social.

A partir d’aquest comiat, ens ho vam passar genial! Vam gaudir de diferents tallers: Batucada, Hip-hop i jocs al camp de futbol. Cada alumne va poder triar entre els jocs i tallers que s’oferien i així passar l’últim dia de classes amb els companys i companyes i passar-s’ho molt bé.

Després d’aquests tallers, havíem d’agafar forces pel que ens esperava al final del matí: la festa de l’aigua! Vam estar tots plegats al parc de Can Zam esmorzant fruita, jugant i fent l’esbarjo. Quan vam deixar tot net i recollit vam tornar a l’institut a preparar-nos per la festa d’aigua i vam anar, per torns, al camp de futbol. De manera ordenada vam començar, per nivells, la “guerra” d’aigua, i finalment, es van obrir els aspersors del camp per poder gaudir i refrescar-nos en un dia tan intens i calorós.

Us deixem un petit vídeo per resumir una jornada ben especial; i ens acomiadem un curs ple d’aprenentatges i creixement, tant per l’alumnat com pel professorat. Us desitgem un bon estiu per gaudir i agafar forces pel curs vinent!