CARNAVAL 2019

Volem felicitar a totes les alumnes i els alumnes que van participar de la 1a edició de GOT TALENT de l’Institut 9 de Santa Coloma de Gramenet. Vam poder gaudir d’actuacions de tota mena: màgia, balls, poesia, tocs de pilota, acudits, gags humorístics, acrobàcies… Els alumnes de 5è i 6è ens van acompanyar i van ser un públic meravellós.

La jornada va començar amb una sessió de fotos divertides amb els Photocalls que cada grup natural havia creat per aquesta celebració i després ens ho vam passar d’allò més bé gràcies a la implicació de tothom a l’hora de muntar, recollir, organitzar i en especial gràcies al talent de cadascú d’ells i elles, que en tenen i molt. Again, CONGRATULATIONS!

Us deixem l’enllaç a les fotos i vídeos del Carnaval 2019!

1. Mari Carmen Cañamero Marín

Moltes gràcies per les fotos i els videos. M’encanta que feu aquestes activitats i es nota que us ho passeu molt bé tots. Una abraçada