Benvinguda al curs 21/22

Dilluns dia 13 vam començar el nou curs amb energies renovades i moltes ganes de retrobar-nos. També ens feia molta il·lusió conèixer els nous nois i noies que a partir d’ara formaran part del 9!
L’institut no para de créixer i, per tant, també ho ha fet l’equip docent. Tenim tot el curs per endavant per anar-nos coneixent, però volíem començar presentant-nos amb una gran festa per celebrar l’inici del curs!

Voleu veure més imatges del primer dia? Cliqueu aquí.

Activitats de cohesió per a tots els nivells de l’ESO

Amb l’inici del curs l’institut s’ha tornat a omplir de vida i aquesta primera setmana l’hem volguda dedicar a fomentar la cohesió de cada grup i a teixir vincles amb els nous companys amb qui conviurem cada dia a classe.

Així doncs, ha estat una setmana ben intensa!

Rebuda de l’alumnat de 1r d’ESO

Amb els nois i noies de 1r hem anat al riu a fer jocs per memoritzar els noms dels nous companys, hem fet teatre per anticipar-nos i reflexionar sobre com respondre a possibles conflictes. També hem fet una gimcana per explorar l’institut, ens hem presentat amb l’ajuda d’un objecte important per a nosaltres, hem pactat normes de convivència… i hem acabat la setmana quedant-nos ben xops amb els jocs d’aigua. L’equip docent estem molt contents per l’energia que desprenen els alumnes de 1r!

Podeu veure més imatges en aquest enllaç.

Al mar amb l’alumnat de 2n d’ESO

Per acabar la setmana vam acomiadar-nos definitivament de les vacances amb un bon bany al mar. Vam anar a passar el matí a Badalona i vam tenir la sort de gaudir d’un dia radiant de platja. El record d’aquest dia esplèndid ens acompanyarà tot el curs!

Aquí teniu un tastet d’imatges i en aquest enllaç en podreu veure més.

Jocs, esport i esmorzar saludable amb l’alumnat de 3r d’ESO

Durant aquesta setmana a l’alumnat de 3r no només els hem presentat els objectius del curs que tenen per endavant, sinó que també hem aprofitat per enfortir els vincles amb tot el grup fent dinàmiques de cooperació. Finalment vam tancar la setmana una magnífica excursió!

Aquí teniu una mostra de tot el que hem fet. Si voleu veure més imatges, cliqueu en aquest enllaç.

Visita a La Ciutadella amb 4t d’ESO

Les activitats per escalfar motors i iniciar aquest curs tan especial que tancarà l’etapa de l’ESO vam concentrar-les en un dia i hem acabat la setmana gaudint d’un matí esplèndid al parc de la Ciutadella de Barcelona. No només hem passejat pel parc, sinó que els nois i noies de 4t han demostrat les seves habilitats amb el ping-pong, els jocs d’equilibri i, sobretot, com a barquers!

Podeu veure més fotografies de la primera setmana del curs en aquest enllaç.

Esperem que tot l’alumnat hagi gaudit d’aquesta setmana inicial i que durant aquests pròxims mesos que passarem plegats, tingui l’oportunitat de fer nous amics, riure, pensar, aprendre molt i, en definitiva, esperem créixer junts.