25N Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

L’Institut 9 i el Departament d’Educació, a propòsit del Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, vol remarcar la necessitat, avui i cada dia, de treballar intensament i prendre consciència sobre la importància de la prevenció i la detecció de la violència masclista.

Aprofitem per adjuntar les guies per a les famílies creades des del Servei d’Escola i família pels tallers formatius adreçats a alumnes i famílies dels centres destinataris del Paquet Formatiu en Prevenció i Intervenció davant la Violència Masclista entre l’alumnat.

En la mateixa línia us facilitem també els enllaços del Departament d’Educació, on les famílies trobaran informació, orientacions i recursos que poden ser d’utilitat en la tasca educativa a cada una de les etapes evolutives dels seus fills/es.

– Igualtat de gènere

– Prevenció i detecció de la violència masclista

– Enquesta d’autoconeixement  sobre com promoure la igualtat de gènere des de casa.