Xerrada dels músics del grup Obscens per al grup de 1r de batxillerat G

L’alumnat del 1r de batxillerat G, l’escènic, va rebre la visita de tres membres del grup de rock ebrenc Obscens, el passat dilluns 2 d’octubre. Els músics Ernest Redó, Adolfo Aixalà i Jordi Mendoza els van fer cinc cèntims de llur trajectòria musical en conjunts molt diversos i estils musicals ben heterogenis al llarg dels anys, des de música clàssica a rock & roll. Van resultar molt didàctiques i interessants les seues explicacions sobre el seu grup actual, i també la funció de cada músic com a guitarrista, teclista, baixista o cantant. Justament el proper 27 d’octubre presenten el seu nou disc Sota un cel sord al Casal tortosí.
Posteriorment, alguns dels alumnes van fer-los partícips de les seues inquietuds musicals o dansaires. També van poder gaudir d’una emotiva demostració de ball per part de l’alumne Isaac Artells, així com al final de classe van escoltar un parell de cançons per part dels músics.