Visita dels exalumnes del centre, Nerea Sánchez i Francesc Balart

Els alumnes de 1r de batxillerat E, l’artístic, varen rebre la visita dels exalumnes del centre, Nerea Sánchez i Francesc Balart, el passat divendres 2 de febrer. Van venir a explicar-los les carreres universitàries que estan cursant. Concretament, Belles Arts, a la UB de Barcelona, i Publicitat i relacions públiques, a la URV. Van explicar els diversos plans d’estudi, que inclouen assignatures molt interessants per als alumnes de l’artístic relacionades amb el cinema, la fotografia, la pintura o l’escultura. Va ser una sessió moltdidàctica, que va permetre una interacció important amb l’alumnat, que es va mostrar molt actiu a l’hora de preguntar i entaular un diàleg nodrit amb els dos alumnes universitaris.