Catalonia film school

Els alumnes de 1r de batxillerat escènic i artístic van visitar les instal·lacions de la Catalonia film school, a Vilanova i la Geltrú, el passat dijous 1 de febrer, acompanyats pels professors Francesc Sancho i Cristina Bestratén, del Departament de Visual i Plàstica. Com cada any, se’ls va explicar el programa acadèmic d’aquesta prestigiosa entitat, a la vegada que se’ls va oferir un taller d’interpretació. Estava previst igualment la realització d’un taller d’enregistrament, que no va ser possible per problemes tècnics. A la tarda, els alumnes van visitar la bella població de Sitges. És un viatge força fructífer ja que cada any alguns alumnes del nostre centre es matriculen a la Catalonia film school per realitzar estudis relacionats amb el cinema o la interpretació.