Visita del cineasta ampostí Santi Valldepérez

El cineasta ampostí Santi Valldepérez va realitzar una interessant xerrada als alumnes de 2n batxillerat D, l’artístic, durant la classe de tutoria. Va explicar-los per què va decidir estudiar audiovisuals als anys 1990 quan no era una carrera gaire habitual, abans de fer-los cinc cèntims de la seua trajectòria professional que va lligada a dos empreses de l’àmbit audiovisual. Posteriorment vam poder mirar un parell de tràilers documentals, a la vegada que els explicava la seua vinculació temporal amb TV3 com a eina principal de difusió del seu treball. També va comentar els seus estudis en una prestigiosa acadèmia de cinema de París, i les possibilitats internacionals que dóna el món del cinema. Va resultar una xerrada de notable interès per a uns alumnes molt interessats en l’àmbit del setè art que aviat podran realitzar els seus estudis universitaris.