Alumnes de l’institut Dertosa participen al festival A cel obert

El passat divendres dia 5 d’octubre, els alumnes de batxillerat d’arts plàstiques (1r F i 2n D) van visitar les diferents intervencions artístiques del festival  d’intervencions efímeres A cel obert, entre elles l’obra Desitjos en la que han participat els alumnes de 1r i 3r d’ESO i de batxillerat d’arts plàstiques, juntament amb altres escoles de la ciutat.

Posant el seu gra de sorra, la intervenció resultant és un gran núvol de cintes de colors plenes de desitjos dels alumnes en forma de missatges escrits, dibuixos , textures, on ens hi podem submergir.

Per altra banda alumnes del batxillerat d’arts escèniques (2n E) han participat en la inauguració d’Acústic, una altra de les obres d’A cel obert. Les alumnes van ballar al so de la pròpia obra, un instrument musical gegant  que amb els moviments de les ballarines deixava un estol de diversos sons que omplien l’espai.

Felicitats a tots els alumnes i gràcies a l’Organització del Festival per deixar-nos participar-hi!