Visita de l’actriu Alexandra Palomo

Els alumnes dels batxillerats escènics van gaudir de la visita de l’exalumna del centre i reconeguda actriu Alexandra Palomo, que els va explicar com és la vida d’un actor, les èpoques d’èxit i les dures temporades d’espera entre treball i treball, però sobretot van treballar l’actitut, tant dalt de l’escenari com en la vida diària a través d’exercicis pràctics. Palomo, que és llicenciada per l’Institut del Teatre de barcelona,  ha treballat amb companyies com Fura dels Baus Dagoll Dagom o El Terrat Produccions, TV3, Ib3… i també ha participat en programes de tele d’àmbit nacional com Homozzaping. Actualment viu entre Mallorca i Madrid i roda pel món amb Un tranvia anomenat desig, un clàssic del teatre.