Visita al CRAI del Campus Terres de l’Ebre de la URV per part de tot l’alumnat de 1r de batxillerat

Durant aquesta setmana tot l’alumnat de 1r de batxillerat està realitzant una visita al CRAI (Centre de Recursos Acadèmics i d’Investigació) del Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili. Es tracta de la biblioteca universitària, que compta amb tota mena de serveis per als seus alumnes, els quals posen a disposició, per mitjà d’un conveni, a l’alumnat dels instituts de Tortosa i de Roquetes. La responsable del CRAI, la bibliotecària Clara Álvarez, els ha fet cinc cèntims de com poden fer-ne ús i de les moltes possibilitats que els ofereix quant a la futura realització del treball de recerca per al curs que ve.

Es tracta d’una visita acadèmica de notable interès, per mitjà de la qual es dona a conèixer el Campus universitari i s’invita l’alumnat a poder gaudir d’algunes de les seues prestacions.