Signa el manifest | casa nostra casa vostra

L’Institut Joaquín Bau dóna suport a la campanya CASA NOSTRA | CASA VOSTRA

Aquest dimarts 14, la majoria de centres educatius de Catalunya celebren una jornada de sensibilització i denúncia a favor dels refugiats i se solidaritzen amb la campanya “Casa nostra Casa vostra, #volemacollir“.L’Institut té previst fer diverses activitats per conscienciar l’alumnat de l’ajuda que necessiten els refugiats, per valors humanitaris i de llibertat:

Projecte educatiu conjunt

Des del centre s’està treballant amb un projecte sobre els refugiats que fan l’alumnat de batxillerat conjuntament amb els instituts d’Alcanyís i de Vinaròs, que presentaran les seves iniciatives i resultats el proper maig amb la voluntat que tingui un gran ressò a tota la comunitat educativa.

Activitats que es preveu dur a terme durant aquesta setmana:

• Durant la setmana, a les classes d’ètica, es farà lectura del manifest de la campanya. Pensem que això pot originar un debat molt interessant sobre la situació de les persones que busquen refugi o una oportunitat en altres terres, fugint de situacions terribles.
  • S’informarà els alumnes sobre l’existència d’un web on es pot signar el manifest.
  • Al claustre del dimarts 14 de febrer es proposarà que al web del centre es pengi el manifest i l’enllaç perquè, qui vulgui, el pugui signar. Esperem que al claustre també es generi una reflexió sobre el tema, adhesions i propostes per treballar el tema.
Des de l’Ampa donem suport a totes les iniciatives que realitza el centre en aquest sentit i animem a tota la comunitat educativa, alumnes, mares i pares a solidaritzar-se amb la campanya “Casa nostra, Casa vostra” signant el manifest que posa l’organització a disposició de tothom i, si podeu, a participar a la gran manifestació en favor de l’acollida de persones refugiades i migrants prevista per a aquest dissabte dia 18 de febrer a les 16h, a la plaça Urquinaona de Barcelona.Enllaços relacionats:

Llegir i signar el manifesthttp://www.casanostracasavostra.cat/signaelmanifest

Web de l’organització de la campanyahttp://www.casanostracasavostra.cat/