Reconstruint Vincles: Article de Nathaly Plançon-Böse a l’Isenhagener-Kreisblatt

La professora Nathaly Plançon-Böse, una de les responsables del nostre intercanvi escolar amb l’IGS Sassenburg dins del projecte Erasmus, ha escrit un article destacat al rotatiu alemany Isenhagener-Kreisblatt. La professora de castellà i de francès posa de manifest la llarga i fructífera relació entre el nostre institut i l’IGS Sassenburg, un vincle que ha enriquit les experiències acadèmiques i personals de molts estudiants des de l’any 2016.

Plançon-Böse també fa esment d’un esdeveniment notable: la nostra recent visita a Alemanya aquest curs, que va tenir lloc just dies després dels devastadors efectes de la DANA (Depressió Aïllada en Nivells Alts) que va afectar les comarques del sud de València i algunes zones properes a Barcelona. Aquest context meteorològic advers no va impedir que els nostres alumnes i professors participessin en l’intercanvi, demostrant una gran determinació i resiliència.
L’article subratlla la importància de la solidaritat i la cooperació internacional, especialment en moments difícils. El suport i la comprensió que vam rebre dels nostres socis alemanys van ser fonamentals per assegurar l’èxit de l’intercanvi malgrat les circumstàncies adverses.
Volem expressar el nostre agraïment sincer a la professora Nathaly Plançon-Böse per la seua dedicació i per compartir aquesta història inspiradora amb la comunitat. També agraïm a tots els i implicats en l’erasmus per la seua participació i compromís.
Aquest tipus d’iniciatives són les que enforteixen els llaços entre les escoles i fomenten un esperit de col·laboració internacional que és més necessari que mai.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut