Reconeixement acadèmic al professor Manuel Pérez Bonfill

L’Aula Magna del Campus Terres de l’Ebre de la URV va ser la seu del reconeixement acadèmic que les tres universitats amb seu a Tortosa (UOC, UNED i URV) van organitzar al professor Manuel Pérez Bonfill el passat 3 de març. Hi van intervenir: Azael Fabregat (director del campus Terres de l’Ebre de la URV), Teresa Nielles (delegada de la seu de la UOC a Tortosa), Josep M. Franquet (director de la delegació de la UNED a Tortosa) i l’alcalde de la ciutat Ferran Bel. Posteriorment, Lluís Martín Santos (poeta i antic alumne d’aquest centre) va ser encarregat de realitzar la glosa del professor Pérez, en la qual va ressaltar les seues virtuts docents i la qualitat de la seua obra literària. Pili Ibáñez, antiga professora d’aquest centre, i Josep M. Franquet van fer diverses lectures poètiques i de contes. Per acabar, els alumnes de 2n de batxillerat artístic, Iman Essoussi i Pau Cardona, van acabar l’acte amb una actuació al piano i a la guitarra respectivament. Pau va interpretar l’obra Destemps, que ell mateix havia composat, mentre que la Iman va interpretar al piano l’obra Nubole Blanche de Ludovico Einaudi.

IMG-20160303-WA0001 IMG-20160303-WA0000