Projecte CLAU

El dia 15 de març de 2021 un exalumne de l’institut, Eduard Ena, juntament amb Jordi Lluís, van fer una xerrada a l’alumnat de primer i segon de batxillerat econòmic sobre un projecte empresarial que iniciaran, anomenat CLAU.

Es tracta d’una App que permetrà demanar i pagar des d’una terrassa d’un bar sense la necessitat que vingui un cambrer/a a  agafar la comanda i posteriorment venir a cobrar. A més, els consumidors podran gaudir de descomptes exclusius pel simple fet d’utilitzar l’aplicació.

Van explicar com van tenir la idea, el procés d’implementació d’aquesta idea a la pràctica, dificultats que s’han trobat pel camí i com han planificat i organitzat totes les fases del projecte.

Aquesta Setmana Santa ja faran proves pilot en algun establiment de Tortosa.

És d’admirar que gent jove del nostre territori tingui iniciatives empresarials.