Participació al Tortosa English Festival

Els alumnes de 3r d’ESO: Aleix Rodríguez, Sergi Curto, Joaquim Melchor i Arnau Peiró representaven el nostre institut a la prova Debat en el marc del Tortosa English Festival, que va celebrar-se divendres 14 de març al Campus Terres de l’Ebre de la URV. Tenim el goig d’informar que ha estat l’equip guanyador! Van desfer-se en les eliminatòries prèvies dels alumnes representatius de l’Institut Roquetes i de l’Institut Camarles, i varen jugar la final contra l’equip de l’Institut Despuig. A més, l’alumne Joaquim Melchorha quedat segon en la qualificació individual. El premi consisteix en en material escolar relacionat amb l’aprenentatge de l’anglès i en una estada de cap de setmana en un hotel de La Masella, amb el professor d’anglèsEmigdi Subirats, que era el responsable de l’activitat. Les nostres més sentides felicitacions a tots quatre.

Four 3r ESO students (Quim, Arnau, Aleix and Sergi) were awarded this Diploma as they were the winners in “The Debate” in the Tortosa English Festival celebrated last Friday 14th May.

diploma