NOTA INFORMATIVA – Vaga 25 i 26 de febrer

Benvolgudes famílies

Us volem comunicar que per aquests propers 25 i 26 de febrer, el sindicat d’estudiants ha convocat una vaga general d’estudiants a la qual els nostres alumnes d’ensenyament secundari obligatori i postobligatori s’hi han afegit.

Amb la finalitat d’informar-vos sobre les possibles incidències que aquesta convocatòria de vaga pugui comportar, us volem dir que:

• Segons normativa vigent, els alumnes de 1r i 2n d’ESO no poden secundar aquesta convocatòria de vaga.
  • Els alumnes de 3r i 4t d’ESO que vulguin fer vaga han de comptar amb l’autorització familiar corresponent.
  • El centre restarà obert i el professorat farà el seu horari lectiu.

L’equip directiu