Lliurament dels diplomes DELF

Dijous 1 de febrer, es va realitzar el lliurament dels diplomes DELF que acrediten els nivells A3. B1 i B2 de llengua francesa. L’acte va tenir lloc al teatre-auditori Felip Pedrell, i hi van prendre part uns 160 alumnes de 10 instituts d’arreu de les Terres de l’Ebre, una vintena dels quals eren del nostre centre. L’acte es va cloure amb una fantàstica actuació interpretació en francès d’alumnes de l’institut de Roquetes. Els diplomes DELF formen part d’un programa de foment de l’ensenyament dels francès entre l’alumnat català. Alícia Lores, en nom del Departament d’ensenyament, va expressar la seua satisfacció pels resultats aconseguits aquest curs, ja que suposa un progrés considerable.