L’alumne Jordi Vidiella a la presentació de l’Obra Completa de Desideri Lombarte

Dijous 4 de novembre Jordi Vidiella, alumne de 1r de batxillerat econòmic, va acompanyar a la guitarra el professor Emigdi Subirats en la recitació de poemes del poeta  Desideri Lombarte i Arrufat (Pena-roja de Tastavins 1937-Barcelona 1989), un mític autor del Matarranya. L’acte va tindre lloc a la llibreria La 2 de Viladrich de Tortosa. Felicitem Jordi per la seua afició musical que l’ha portat a l’aprenentatge entusiasta del món de la guitarra. Tot un goig que hagi participat en un acte que homenatja un dels grans cantors rurals del Matarranya, poeta admirat  i enlairat pels estudiosos de la literatura catalana.