Els exalumnes Enric Sòria i Sarah Pérez parlen sobre el món audiovisual

Dimecres 10 de novembre els alumnes de 1r de batxillerat G, itinerari escènic, varen rebre durant l’hora de tutoria la visita dels exalumnes Enric Sòria i Sarah Pérez, els quals varen cursar el batxillerat artístic al centre durant els cursos 2016-2017 i 2017-2018. Posteriorment, tots dos varen emprendre els seus estudis a la Catalonia Film School de Vilanova i la Geltrú. Varen fer cinc cèntims del tipus de currículum acadèmic que havien realitzat, així com varen parlar de les perspectives laborals futures. També van posar en pantalla un dels curtmetratges que havien realitzat durant la carrera. Va ser una xerrada molt instructiva i amena, durant la qual es van enlairar els estudis de tota mena en l’àmbit artístic.