L’alumnat de 1r de batxillerat visita l’Arxiu

Tot l’alumnat de 1r de batxillerat ha realitzat durant les darreres setmanes una visita a l’Arxiu Històric de les Terres de l’Ebre, ubicat als Reials Col·legis, el conjunt renaixentista més important de Catalunya. El seu director, Albert Curto, els ha fet cinc cèntims dels diferents usos de materials per a escriure al llarg de les centúries, així com una dissertació sobre el concepte de document i els seus usos. A la vegada, se’ls ha informat de l’ús d’un arxiu i intentat explicar una mica el funcionament.