La revista 2012-13 – Sant Jordi 2013

UN SANT JORDI DIFERENT

De manera inesperada, el dimarts 23 d’abril va ser un dia diferent. Tot va començar amb tres intenses hores de classe, però tot just començar el pati el dia va continuar d’una altra manera. A  l’institut Joaquin Bau es van organitzar diferents activitats relacionades amb les lletres i actuacions musicals. També vam tenir la sort de ser visitats per un grup de castellers de Reus que van fer una petita demostració. A continuació, a la sala d’actes es van començar a donar els premis del certament literari que cal dir, van ser bastant generosos; cada modalitat anava introduïda per petites actuacions d’alumnes del centre i del conservatori que després d’una setmana d’assajos van demostrar-nos el seu talent i compromís.

Simultàniament al pati es venien llibres i roses, desconeixem si els llibres han triomfat però sens dubte les roses van tenir molt d’èxit i podies veure una multitud de noies amb la seva rosa a la mà, tot i que en l’opinió de molts el preu era una mica elevat.

Més tard, va començar un concurs de karaoke molt interessant ja que la sala d’actes estava plena. Van actuar diversos alumnes amb unes veus precioses i un gran coratge de pujar sols a l’escenari procurant deixar la vergonya a un costat, afinar i cantar la cançó que havien escollit el millor possible.

També van fer un concurs propi del dia del llibre amb jocs de taula relacionats amb paraules com el trivial, el pictionary o scrabble amb premis per als guanyadors.

En la nostra opinió, aquesta idea de celebrar aquest dia típic català d’una manera diferent i nova a l’institut ens sembla molt bona amb multitud d’activitats molt entretingudes i originals. Possiblement el karaoke hagi estat la millor activitat i una bona oportunitat de descobrir nous talents. Per a l’any vinent proposem incloure’n més com també escoltar les suggeriments dels  estudiants.

Delfina Bilello 4tESO