La revista 2013-14 – Visita a Ascó

El Departament de Ciències Socials vàrem acordar fer una sortida de 3r ESO a la Central Nuclear d’Ascó i a l’empresa Rehau del polígon industrial de Campredó com una activitat didàctica relacionada amb el currículum: fonts d’energia  i empresa.

Vàrem acordar fer ús de les instal.lacions del nostre entorn i més properes  per donar-los  importància i  reduir costos. Aquest fet va incidir directament amb la participació massiva de l’alumnat.

La sortida va ésser positiva i va complir amb els nostres objectius didàctics, tant per les explicacions dels professionals de l’Anav i de la Rehau com per la visualització, manipulació i experimentació per part dels alumnes.

De cara a l’any que bé proposarem als Departaments de Física i Química i Tecnologia la participació de manera conjunta en aquesta activitat.

Tere Monclús