La revista 2013-14 – Sortida al Museu de Tortosa i itinerari urbanístic

L’alumnat de 3r d’ESO va realitzar una sortida per la ciutat el passat 15 de gener.  L’itinerari va seguir el pas des del nucli antic, l’antiga plaça del paiolet, l’anomenada plaça de les cols, les muralles , el castell, el Museu de Tortosa fins al creixement de la ciutat amb l’eixample i l’arribada del ferrocarril.

Els alumnes també van realitzar una activitat dirigida al Museu de Tortosa amb l’objectiu de conèixer la col.lecció, descobrir les funcions d’un museu: estudiar, documentar, conservar i difondre el patrimoni cultural i posar en valor el patrimoni cultural de la ciutat i el territori.

En resum, a partir d’ara mirarem la nostra ciutat amb uns altres ulls.