La revista 2012-13 – Què és UnPortal?

Què és unportal?

L’Unportal és un portal web on es poden consultar els itineraris, estudis universitaris i també els cicles formatius.

Amb la contrasenya que faciliten de del centre es pot arribar a consultar tots els estudis universitaris i en quins llocs poden cursar-se.

Des del cercador de graus d’Unportal pots trobar informació sobre els diferents centres universitaris i d’ FP, amb la qualificació de tots els centres a través d’un estudi que es va realitzar a les universitats catalanes i amb l’opinió dels alumnes i exalumnes.

També hi ha un apartat que t’informa del temps que costa trobar feina de la formació que han rebut i quin salari tenen, que també canvia segons la universitat on han estudiat. Aquestes dades també són a partir d’enquestes realitzades als antics estudiants durant els darrers dos anys.

A l’apartat del Top 10 es troben les carreres ordenades seguint deu criteris d’interès.

També disposa de l’oportunitat de comparar dues o tres universitats, tant en qualitat com en serveis, formació i preus d’una carrera determinada.

El newsletter és un canal d’informació sobre els darrers canvis, la selectivitat, FP i temes d’interès general sobre l’educació.

A més també compta d’un espai dedicat als màsters i postgraus i d’altres des d’on ajuden a triar el camí futur de l’estudiant.

Irene López 3r ESO