Itineraris segurs amb bicicleta

ITINERARIS SEGURS

Benvolguts pares i mares.

L’institut Joaquin Bau, engega un projecte pioner a la nostra ciutat. La idea, avalada per l’Ajuntament de Tortosa, amb l’assessorament de la Policia Local, i amb el suport de l’AMPA del centre i la col·laboració de l’entitat “Me Moc en Bici”,s’anomena “ Itineraris segurs amb bicicleta”.

Aquest projecte va adreçat a les famílies que tinguin la intenció de que el seu/va fill/a es desplaci a l’institut Joaquin Bau en bicicleta el proper curs escolar.

El projecte “Itineraris Segurs”, té l’objectiu de sensibilitzar, informar i donar eines als alumnes que estiguen interessats en anar en bici a l’institut, i que si les famílies ho decideixen puguin fer un desplaçament el més segur possible i circular per itineraris senyalitzats.

Es realitzarà una Prova Pilot el proper dijous dia 21 d’abril a les 6 de la tarda. El punt de trobada serà a la plaça de davant del col·legi del Temple. L’activitat la durà a terme la Unitat de Bicicleta de la Policia Local de Tortosa, amb el suport de professorat del centre i la col·laboració de l’entitat “Me moc en bici”. És necessari venir amb bicicleta i casc ja que es realitzarà una pràctica resseguint els diferents itineraris.

Per aquest motiu us fem saber que aquells alumnes i famílies interessades podran participar d’aquesta prova pilot. En cas que l’alumne/a vingui sol/a cal retornar signada una autorització adjunta abans del proper dimecres dia 20 d’abril a la consergeria del centre.

Descarrega l’autorització