INTERCANVI CULTURAL TORTOSA-DIE

Aquest mes de maig hem tingut el goig d’acollir al nostre institut Joaquín Bau l’alumnat que participa a l’intercanvi Tortosa-França; le Lycée collège du Diois a Die, Rhône-Alpes.
Era una visita molt esperada donat que durant tot el curs ens hem estat coneixent mitjançant les diverses activitats que hem treballat a classe de francès. Un moment viscut amb molta il·lusió, trobar-te finalment amb la persona amb la qual has estat treballant durant tants mesos.
Agraïm la col·laboració dels alumnes i les seves famílies gràcies a la qual hem pogut gaudir un any més, per vint-i-dosena vegada, d’una experiència inoblidable en què hem pogut aprendre i millorar totes dues llengües i, a més, compartir costums de tots dos països.
Durant aquests nou dies hem compartit classes, actes culturals, activitats extraescolars, dinars de germanor, vivències en família, caps de setmana, hem visitat Peníscola i el seu castell i conegut les pintures rupestres d’Ulldecona.
Ara ja estem a punt de preparar l’intercanvi del curs vinent!.
Gràcies a tots i totes per la vostra participació que ho ha fet possible.
Salutacions,
Susan Grau i Pili Bonfill