Intercanvi amb l’IGS Sassenburg

Els professors responsables de l’intercanvi amb l’IGS Sassenburg, de Gifhorn (Sachsen-Baixa Saxònia), han elaborat un power explicatiu en alemany sobre els valors culturals i lingüístics de la ciutat de Tortosa, i de la seua influència a les Terres de l’Ebre, territori cruïlla dels Països Catalans. Ha estat una feina elaborada per tal de transmetre als alumnes i al centre de la Baixa Saxònia els valors propis de la nostra terra. S’acompanyarà el power, que es veurà en diverses classes, amb alguna activitat en anglès realitzada pels alumnes de 3r d’eso que hi prendran part la propera setmana.