Got Talent

Durant la jornada de Sant Jordi tornarà a organitzar-se al nostre centre l’activitat de Got Talent. L’organització anirà a càrrec dels alumnes: Nerea Sànchez, Judith Foz, Enric Sòria, Cristina Bota i Alba Matheu, amb l’ajut de la professora de teatre Manolita Nadal i el suport de l’equip directiu. Els alumnes que s’hi presenten faran una actuació que no serà avaluada per un jurat, atès que la intenció dels organitzadors és la de gaudir del fet artístic.
L’acte tindrà lloc el 21 d’abril a partir de les 13.30h al saló d’actes. Qui vulgui fer alguna pregunta, o realitzar la inscrició, cal enviar un correu electrònic que trobareu al rètol adjunt. Caldrà indicar el nom i cognom, curs, explicar el tipus d’actuació i el temps necessari (preferiblement, una durada curta ja que l’exposició durarà fins les 14.30h).
Poden participar-hi tants professors com alumnes!

CartellSantJordi