Festa de fi de curs i concurs disseny portada anuari

Dates confirmades per a la festa de fi de curs

Benvolgudes famílies

Ja estan confirmades les dates per cel·lebrar la festa de fi de curs que cada any organitza l’AMPA als alumnes que finalitzen l’ESO, Batxillerat i Cuina i sala.

Enguany s’ha modificat el format i horaris, passant a cel·lebrar-se en dies diferents dels que us teniem acostumats, pel que les famílies implicades ja podeu reservar les vostres agendes:

– ESO: diumenge 2 de juliol pel matí, a l’Auditori Felip Pedrell.

– Batxillerat: diumenge 2 de juliol per la tarda, a l’Auditori Felip Pedrell.

– Cuina i sala: dijous 25 de maig, al IES J Bau.

Concurs de disseny de la portada de l’anuari de fi de curs

Us informem que ja estan publicades les bases per dissenyar la portada de l’anuari i que podeu descarregar-vos en el pdf adjunt.

Al concurs pot participar tot l’alumnat de Batxillerat i quart d’ESO del centre a títol individual o per parelles.

Els cartells hauran de ser inèdits i originals i es poden presentar a la secretaria del centre fins el 17 de Abril del 2017.

Us animem a participar.