Exàmens de Cambridge university

Durant aquest curs 2017-2018 des del Departament de llengües estrangeres es continua treballant amb la preparació de l’alumnat d’ESO i batxillerat per als exàmens de Cambridge university,  les titulacions dels quals compleixen tots els requisits del marc europeu de llengües estrangeres. Les convocatòries per a les proves que se celebraran al nostre centre són les següents:

– la matícula per a la prova de First Certificate, B2, s’ha de formalitzar abans del 15 de març. L’examen tindrà lloc dissabte 21 d’abril.

– la matrícula per a la prova de PET (B1) i KEY (A2) s’ha de formalitzar abans del 5 d’abril. L’examen tindrà lloc dissabte 12 de maig.

Sobre els preus de matriculació informarem degudament a l’alumne interessat.