Ens visiten professors de Reinosa i de Saragossa en el marc del projecte “El Ebro como eje vertebrador de la inclusión”

Els passats dies 29 i 30 de maig ens visitaren professors de l’IES Montesclaros de Reinosa (Cantàbria) i de l’IES El Portillo de Saragossa (Aragó). Esta visita entra dins del marc del projecte “El Ebro como eje vertebrador de la inclusión” que es desenvolupa en tots tres centres gràcies a un ajut del Ministerio de Educación i té lloc durant este curs i el vinent.

Els professors càntabres i aragonesos pogueren conéixer la ciutat de Tortosa, així com les instal·lacions i les característiques pròpies del nostre centre. També s’establiren accions comunes en tots tres centres per a treballar al voltant del riu aspectes acadèmics en cadascuna de les matèries. De fet, el projecte ja ha donat els seus fruits amb la visita que els alumnes de l’IES Montesclaros feren a Saragossa el passat mes d’abril, així com s’han realitzat activitats conjuntes en què alumnes de Reinosa, Saragossa i Tortosa han entrat en contacte.

Els agraïm el compromís en el projecte, que de ben segur que té un impacte positiu en la inclusió de l’alumnat i en les seues ganes d’aprendre i conéixer el seu riu, l’Ebre, que naix a Reinosa, passa pel Pilar i desemboca a la Mediterrània al sud de Catalunya.