El cantautor Èric Vinaixa fa un taller de rock&roll

El passat divendres 22 de març el cantautor miravetà Èric Vinaixa va realitzar una xerrada taller amb l’alumnat de 2n d’eso al saló d’actes del nostre centre. Va fer un repàs sobre la història del rock&roll i els diversos sons i principals autors amb qui va associat aquest gènere musical, que ha comptat amb milers de seguidors durant les darreres dècades.
També va portar a terme nombroses interpretacions, que varen complaure tothom. Al final, es va entaular un nodrit diàleg entre alumnes i cantautor, el qual, de ben segur, va resultar molt fructífer.