Competició de traducció Universitat Pompeu Fabra

Quatre alumnes que cursen l’assignatura de llengua alemanya a 1r de batxillerat han pres part en  la competició de traducció que organitza la universitat Pompeu Fabra. Es tracta de: Xavier Monforte, Alexandra Albesa, Júlia Garcia i Yannellis Caballero, que han realitzat la traducció d’un text sobre una noia que havia anat a estudiar a la universitat de Mannheim. Ha estat una activitat molt interessant, que valorem molt positivament, ja que ha aprovat l’àmbit de la traducció lingüística als nostres estudiants. Des de la UPF s’organitza aquesta activitat per a alumnes d’instituts de secundària per tal de promoure l’aprenentatge d’una segona llengua estrangera. Concretament, el francès i l’alemany. Felicitem els 4 alumnes per la bona feina realitzada i pel seu bon coneixement de l’alemany.