CINTA ESPUNY, ALUMNA DE L’INSTITUT DERTOSA, PREMI PEL MILLOR EXPEDIENT ACADÈMIC

Cinta Espuny Gisbert, actualment estudiant de primer de Medicina, rep per part de l’ajuntament de Tortosa el reconeixement al millor expedient acadèmic de la ciutat. L’alumna va rebre matrícula d’honor en el batxillerat a l’Institut Dertosa i va aconseguir una de les notes més altes en la selectivitat.

Els premis, que tenen per objectiu reconèixer els resultats acadèmics fruit de l’esforç i la dedicació de l’alumnat, estan valorats en 1000 euros. Dos alumnes més van ser premiats en el certamen.

Volem felicitar la guanyadora i desitjar-li molts encerts en la seva carrera formativa i professional.