Campanya solidària amb els refugiats

Els alumnes de Visual i plàstica han realitzat al llarg del curs diferents obres artístiques amb la temàtica dels refugiats. Ara és el moment que tota la comunitat educativa pugui gaudir-ne i participar amb aquesta campanya solidària.

En aquesta activitat han participat tant alumnes de BAT com de ESO. I el material de construcció per fer el laberint l’ha facilitat i portat l’empresa MAYOR MATERIALS PER A LA CONSTRUCCIÓ. L’exposició quedarà muntada durant tot l’estiu esperant cercar una bona data per a que tingui la màxima difusió el curs vinent.

Es posaran a la venda samarretes (5 euros) i postals solidàries (1 euro).

Durant aquest dia, els alumnes rebran una petita explicació per part del professorat de plàstica a classe i després visitaran l’exposició acompanyats del professor del grup-classe.

També recordar que els alumnes d’optativa de 2n ESO d’Imatge creativa, aquest matí reforçaran l’activitat i no assistiran a les altres classes.

L’activitat funcionarà tot el matí i també estarà oberta a tothom que pugui i vulgui venir.

Us hi esperem.