ACTE DE LLIURAMENT DE CERTIFICATS CAMBRIDGE

El passat dimecres 18 de setembre, a les 19:00 i al saló d’actes de l’institut, es fer l’acte de lliurament dels certificats de Cambridge University dels nivells A2, B1 i B2 d’anglès als alumnes del nostre institut que varen fer els exàmens a finals del curs passat.

L’acte volia donar reconeixement a tots els alumnes que, amb el seu esforç i dedicació, han aconseguit aquestes titulacions tan necessàries avui dia tant en l’àmbit acadèmic com en el laboral, social i econòmic.

Des del curs 2016/17, l’institut Dertosa ofereix la possibilitat de preparar als alumnes per a obtenir aquestes certificacions gràcies a un acord de col·laboració amb els representants de Cambridge University a les Terres de l’Ebre.

En el marc d’aquest acte acadèmic, la Delegada Territorial de Cambridge University a les Terres de l’Ebre va fer una xerrada informativa sobre la importància i el format d’aquest tipus d’exàmens i els seus diferents nivells.

Des del Departament de Llengües Estrangeres i des de la directiva de l’institut volen agrair l’assistència i la participació en aquest acte al gran nombre de famílies i alumnes que ens van acompanyar.