Visita al taller del ceramista jesusenc Joan Panisello

Els alumnes de 1r batxillerat artístic van visitar el taller del ceramista jesusenc Joan Panisello el passat dimecres 13 de juny. Va ser una activitat de tutoria, emmarcada dintre d’un conjunt d’activitats acadèmiques que han apropat durant aquest curs 2017-2018 tot un seguit d’artistes comarcals al nostre alumnat durant les hores de tutoria. Ha estat realment tot un plaer escoltar el nostre artista ebrenc més internacional, que gustosament ha ensenyat el seu taller, les seues sales d’exhibició (una mena de petit museu), a la vegada que els ha fet cinc cèntims de la seua trajectòria artística i de les diferents facetes de la seua obra.