Taller sobre la desforestació a Cultura i Valors

El dimecres 16 de novembre l’alumnat de Cultura i Valors de 4t i 2n d’ESO van poder gaudir d’un taller organitzat per l’associació de fotoperiodistes RUIDO PHOTO.

El nostre alumnat va poder descobrir les vides de tres persones que transcorren en els boscos tropicals primaris d’Àfrica, Àsia i Amèrica. I a través d’aquestes vides van copsar la importància de la lluita de molts indígenes del món en defensa de la seua vida ancestral, de la supervivència dels animals i plantes de la selva, però, sobretot en defensa dels pulmons de la Terra, és a dir, en defensa de tots i totes nosaltres.