Premis Pla Català d’Esport a l’Escola 2022

Premis Pla Català d’Esport a l’Escola 2022.

El passat dijous 17 de novembre es va celebrar a l’INEFC de Barcelona la 3a edició dels Premis del Pla Català d’Esport a l’Escola 2022. A la gala va ser present una àmplia representació d’autoritats del món de l’esport català.

Aquest any s’ha premiat com a Millor Dinamitzadora del PCEE a l’alumna del nostre institut Carlota Osorio, de 1r de batxillerat, per la seva implicació en projectes d’activitat física i esport: dinamitzadora dels Esports al Pati a l’institut i al seu club d’handbol, voluntària al campus del seu poble, Tivenys, Jove Dirigent Esportiva a La marató de BCN, al Beach Voley Tour i a la Trobada d’Esport Inclusiu de l’ONCE.n Un premi més que merescut!

L’institut Dertosa també ha estat finalista als premis de Coordinador de Secundària i Centre de Secundària al PCEE. És per això que volem donar l’enhorabona al nostre company i professor d’Educació Física Rubén Vives per la seva implicació i la seva gran tasca.