PracticArt

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Quan ens sumem som….més i millors. Per Sant Tomàs, el departament d’arts plàstiques, vam convidar a tothom al nostre taller.
Vam voler crear una imatge artística de múltiples autors, oberta a tothom,i de fàcil participació , reivindicant l’Art i la cooperació.
Prèviament ,els alumnes de 1r de batxillerat d’arts plàstiques, havien creat una imatge gegant que després van fragmentar en quadradets menuts per repartir-los al taller . De manera que cada participant dibuixava en una part del tot sense saber-ho. Fins que , per a sorpresa de molts, aquella part se tornava a sumar a les altres creant una nova imatge, feta de moltes veus que juntes convidaven a “practicar l’Art”.
Paral·lelament els alumnes de 2n de Batxilleratt van contribuir convertint els passadissos en aula , compartint amb tothom el seu treball en directe (work in progress!!!) , “practicant Art” -com deia el nom del taller- i convidant a la gent a pujar al 4t pis a participar de la nostra activitat.