Taller de restauració EADT

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 28 de gener, els alumnes de 1r de batxillerat d’arts plàstiques van participar a l’activitat Daurar i policromar objectes. Descobrir i experimentar amb tècniques artístiques antigues, que l’escola d’art de Tortosa va oferir dins de les activitats del programa Descobreix la teva ciutat, i en motiu de la restauració del retaule de les copatrones de la ciutat. També es va visitar l’exposició Or i Color al segle XVII.
El taller teòric i pràctic vol donar a conèixer i facilitar l’aprenentatge de de tècniques i procediments pictòrics de fa més de 300 anys. L’objectiu és que l’alumne conegui aquestes tècniques artístiques -amb la praxis dintre el taller- a partir del coneixement del retaule de les copatrones de la ciutat, que ha estat objecte de conservació i restauració.